Σ.Κριαράς: Ποιά είναι η αξιολόγηση που αρνούμαστε οι εκπαιδευτικοί..
Κοινωνικά
10/10/2021

Να εξηγήσει για ποιόν ακριβώς λόγο γίνεται η απεργία της 11ης Οκτώβρη από τους εκπαιδευτικούς αλλά και ποια είναι η πολυσυζητημένη αξιολόγηση την οποία δεν επιθυμούν , προσπάθησε να εξηγήσει ο Πρόεδρος της ᾽Β ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου, Στέλιος Κριαράς ,στη συγκέντρωση-ενημέρωση που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο στο Εργατικό Κέντρο.

Στάθηκε σε κομβικά σημεία για την εκπαίδευση γενικότερα. Ανέφερε πως μαθήματα που εξετάζονται στις πανελλήνιες , δε διδάσκονται στο ελληνικό σχολείο όπως πχ., το γραμμικό σχέδιο ή η μουσική. Παράλληλα τόνισε πως λόγω πανδημίας η ύλη δύσκολα βγαίνει και πως θα έπρεπε να ξεκινήσει άμεσα η ενισχυτική διδασκαλία. Επιπροσθέτως, δήλωσε πως η δημιουργία νέων σχολείων είναι επιτακτική.

Όσον αφορά την αξιολόγηση, εξήγησε πως το κάθε σχολείο είναι αυτόνομο και πως η διαχείριση σχεδόν των πάντων, γίνεται από τους καθηγητές.
Υπερτόνισε πως ο εκπαιδευτικός δε μπορεί να είναι και κοινωνιολόγος, και ψυχολόγος και νοσοκόμος και πολλά άλλα που έχει υπερφορτωθεί. Αυτή την αξιολόγηση αρνούνται οι εκπαιδευτικοί. Δε θέλουν να κατηγοριοποιούνται τα σχολεία γιατί ταυτόχρονα κατηγοριοποιούνται και οι μαθητές και οι καθηγητές
Δε θέλουν τα παιδιά  χωρισμένα σε ελίτ και μη. Θέλουν οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές να παίρνουν την ίδια γνώση. Δεν αρνούντε να είναι καλύτεροι. Στο τέλος, δε θα έχουν το χρόνο να κοιτάξουν το μαθητή γιατί θα παλεύουν να συμπληρώσουν κουτάκια και αξιολογήσεις. 
Ουσιαστικά, ζητούν αποχή από την αξιολόγηση και όχι από τα διδακτικά τους καθήκοντα.
Ταιριάζει  σε όλους ένα καλύτερο σχολείο. Ένα σχολείο όπου θα μπορούν να κοιτάνε τα παιδιά στα μάτια.

Η συγκέντρωσης έκλεισε με συζήτηση και επίλυση τυχόν αποριών από γονείς και εκπαιδευτικούς.

 

Φωτογραφίες
Ρεπορτάζ