Το ΙΝΚΑ προτείνει στους καταναλωτές, σωστή έρευνα τιμών πριν τις αγορές και όχι υπέρ καταναλωτισμό
Κοινωνικά
12/10/2022
Συνεχίζει το ράλι ανατιμήσεων για το «καλάθι της νοικοκυράς»

Όλο και περισσότερες καταγγελίες δέχεται το Ινστιτούτο Καταναλωτών για πρακτικές που μειώνουν την ποιότητα των προς πώληση προϊόντων και για τις ολοένα αυξανόμενες τιμές σε βασικά προϊόντα. Ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ Νοτίου Αιγαίου και  Γενικός Γραμματέας της  Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας, Γιώργος Ευγενικός προτρέπει  τους καταναλωτές πριν πραγματοποιήσουν αγορές, να ενημερώνονται  και να ψωνίζουν πάντα τα αναγκαία προϊόντα, αφού ο υπέρ καταναλωτισμός οδηγεί στην αύξηση των τιμών. Επίσης προτείνει μποϊκοτάζ σε προϊόντα που παρουσιάζουν υπέρογκες αυξήσεις στις τιμές.

Δυστυχώς οι καταγγελίες για παράπονα καταναλωτών ολοένα και αυξάνονται  και αφορούν στην ακρίβεια προϊόντων, φαινόμενα αισχροκέρδιας στην αγορά καθώς και  αύξηση των καυσίμων με τον κ.Ευγενικό να επισημαίνει την προσοχή όλων μας,  στα νοθευμένα καύσιμα που κυκλοφορούν στην αγορά . 

Το ΙΝΚΑ Νοτίου Αιγαίου, καλεί τους καταναλωτές, να είναι πολύ προσεκτικοί, να πραγματοποιούν έρευνα αγοράς, να ελέγχουν τις συσκευασίες και τις αναγραφόμενες ποσότητες των προϊόντων. Επίσης να δίνετε σημασία στην ημερομηνία λήξης, στην χώρα προέλευσης. Επίσης ΜΗΝ επιλέγετε το φτηνότερο αλλά το οικονομικότερο προϊόν.

Οι ανατιμήσεις στα προϊόντα σούπερ μάρκετ γίνονται σχεδόν κάθε εβδομάδα, επιβαρύνοντας τον οικογενειακό (και όχι μόνο) προϋπολογισμό, την ώρα που οι μισθοί και οι συντάξεις, παραμένουν παγωμένα.

Επίσης ο κ. Ευγενικός, αναφέρθηκε στη νέα υπηρεσία ΙΝΚΑ-Συμβουλευτική Υπερχρεωμένων Νοικοκυριών/ΙΝΚΑ-συν,  που ξεκίνησε τη λειτουργία της, το οποίο είναι ένα δίκτυο ενημέρωσης για το Ιδιωτικό Χρέος, που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΙΝΚΑ- Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος. Στόχος της υπηρεσίας ΙΝΚΑ+ είναι η μέγιστη συμβολή, ώστε ο κάθε υπερχρεωμένος καταναλωτής να εξετάσει τις επιλογές που του παρέχει ο νόμος, αλλά και η κάθε χρονική συγκυρία, για να διασώσει την περιουσία του ή να περιορίσει το πρόβλημά του . 

Η υπηρεσία ΙΝΚΑ+ παρέχεται δωρεάν, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 213 0 999 140 

Για πληροφορίες – καταγγελίες για τους καταναλωτές του Νοτίου Αιγαίου:

Τηλέφωνο: 695 075 0931

Mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

Ρεπορτάζ