Με μια εντυπωσιακή παρέλαση που πλημμύρισε με ρυθμό και χρώμα τους κεντρικούς δρόμους του Μπόντρουμ, άνοιξε επίσημα η αυλαία του 6ου Διεθνούς Φεστιβάλ Πολιτισμού «Δύο Πλευρές».
Η πομπή, που ξεκίνησε από την πλατεία Δημαρχείου, είχε ως οδηγούς τη Φιλαρμονική του δήμου της Κω με μαέστρο τον Νίκο Γκαναβουρα και τη Μπάντα του Μπόντρουμ, οι οποίες έδωσαν το σύνθημα της γιορτής διασχίζοντας την καρδιά της πόλης.
Οι συμμετέχοντες με τους δημάρχους και τους εκπροσώπους κατέληξαν στην πλατεία Kumbahçe μέσα σε ένα κλίμα ενθουσιασμού, με την παρέλαση να αποτελεί την ιδανική εισαγωγή σε ένα τριήμερο αφιερωμένο στη σύσφιξη των σχέσεων και την προβολή της κοινής πολιτιστικής ταυτότητας των δύο λαών
Φωτογραφίες
Ρεπορτάζ