Η λαμπερή πολιτιστική εκδήλωση "Δύο ακτές" στην Πλατεία Ελευθερίας, ολοκληρώθηκε μέσα σε ένα ιδιαίτερα θερμό κλίμα, με την καθιερωμένη ανταλλαγή αναμνηστικών δώρων μεταξύ όλων των Δημάρχων και των επίσημων προσκεκλημένων, εν τω μέσω βεγγαλικών.
Η συμβολική αυτή κίνηση επισφράγησε με τον πιο όμορφο τρόπο μια βραδιά αφιερωμένη στην πολιτιστική συνεργασία, την αλληλεγγύη και τη φιλία των λαών.
Φωτογραφίες
Ρεπορτάζ