ΟΡΑΜΑ & ΔΡΑΣΗ: Και οι 33 δημοτικοί σύμβουλοι του δήμου μας γνώριζαν ότι η δια περιφοράς συνεδρίαση ήταν παράνομη και καταχρηστική.
Κως
23/10/2020

                                    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

                                     ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

 

Και οι 33 δημοτικοί σύμβουλοι του δήμου μας γνώριζαν ότι η δια περιφοράς συνεδρίαση – ευτελισμός του δημοτικού συμβουλίου της 21ης Αυγούστου ήταν παράνομη και καταχρηστική.

Κυρίως το γνώριζε ο κύριος Νικηταράς και οι 16 δημοτικοί σύμβουλοι που πήραν μέρος σε μια συνεδρίαση παρωδία με ηλεκτρονικά Ναι.

Το γνώριζαν, καθώς στις 25 Αυγούστου η επικεφαλής μας Ρούφα Ιωάννα με επιστολή της στους 33 δημοτικούς συμβούλους του δήμου Κω, επικαλούμενη το σύνολο της νομοθεσίας, καταδείκνυε ως παράνομη και καταχρηστική την συνεδρίαση της 21ης Αυγούστου.

Καμία απάντηση δεν εδόθη από τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου… Καμιά αντίδραση για την παράνομη σύγκλιση, για τις παράνομες αποφάσεις…  Δεν βαριέσαι, δεν ήταν και η μοναδική παράνομη συνεδρίαση όπως μπορούμε να αποδείξουμε…

Στις 07.09.2020  και επειδή τα πράγματα στο δήμο της Κω έχουν πλέον εξοκείλει,  θέσαμε υπόψη της Αποκεντρωμένης Διοίκησης  -δίκην προσφυγής – όλα τα στοιχεία κατά της σύγκλησης και διεξαγωγής της 25ης Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Κω και κατά του συνόλου των αποφάσεων που ελήφθησαν σε αυτήν ως μη γενόμενες.

Στην επιστολή της η Ιωάννα δήλωνε ότι με αλχημείες στην Ελληνική Δημοκρατία δεν γίνονται συνεδριάσεις και δεν μπορεί να αποφασίζονται παρανόμως υποθέσεις του δήμου και κυρίως υποθέσεις ιδιωτών.

Αποδείκνυε ότι τα ηλεκτρονικά Ναι ή Όχι έπρεπε να είναι 22 και σε καμία περίπτωση 16!

Αποδείκνυε την παράνομη σύγκλιση και την παράνομη σύνθεση – απαρτία!

Στις 16/10 με την υπ αριθ. πρωτ 47631 απόφασή του ο Συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης επικαλούμενος την νομοθεσία και τα τεκταινόμενα που θέσαμε, ακυρώνει το σύνολο των αριθμ. πρωτ. 197/2020 έως 219/2020 αποφάσεων που ελήφθησαν στην 25η Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Κω της 21ης Αυγούστου.

Επισυνάπτουμε την εν  λόγω απόφαση, ως απόδειξη, απέναντι στην αυθαιρεσία, την παράνομη λειτουργία και την αντιδημοκρατική συμπεριφορά αυτής της δημοτικής αρχής που φοβάται ακόμα και τον ίδιο της τον εαυτό.

Τα πολιτικά επιχειρήματα εξαντλήθηκαν. Θα επανέλθουμε. Πάντα με στοιχεία. Γιατί ο πιο σύντομος δρόμος είναι ο δρόμος της Αλήθειας.

 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΟΡΑΜΑ & ΔΡΑΣΗ

........................................................................................................................................................................................................................................

ΑΠΟΦΑΣΗ Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΙΓΑΙΟΥ

Έχοντας υπόψη: 1) Τις διατάξεις των άρθρων 1 και 6 του ν.3852/2010 “Νέα αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης” (Φ.Ε.Κ. 87/τ. Α΄/07.06.2010) και των άρθρων 214, 226 και 238, όπως αντικαταστάθηκαν από τα άρθρα 108, 117 και 131 αντίστοιχα του Ν.4555/2018 «Μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης - Εμβάθυνση της Δημοκρατίας - Ενίσχυση της Συμμετοχής - Βελτίωση της οικονομικής και αναπτυξιακής λειτουργίας των Ο.Τ.Α. [Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι] Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των ΦΟΔΣΑ - Ρυθμίσεις για την αποτελεσματικότερη, ταχύτερη και ενιαία άσκηση των αρμοδιοτήτων σχετικά με την απονομή ιθαγένειας και την πολιτογράφηση - Λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών και άλλες διατάξεις.» (Φ.Ε.Κ. 133/τ.Α΄/19.07.2018). 2) Τις διατάξεις του άρθρου 28 (“Συντονιστής Αποκεντρωμένης Διοίκησης”) παρ. 1 και 28Α παρ. 1 του ν.4325/2015 “Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης - Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις” (Φ.Ε.Κ. 47/τ. Α΄/11.05.2015). 3) Τις διατάξεις του Π.Δ.143/2010 “Οργανισμός Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου” (Φ.Ε.Κ. 236/τ. Α΄/27.12.2010). 4) Την αριθ. πρωτ. 78161/31-12-2018 (ΦΕΚ 783/Υ.Ο.Δ.Δ./31-12-2018) απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, με την οποία ο Πολύκαρπος Πολυχρονάκης, Αν. Προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής Πολιτικής, ορίζεται να ασκεί καθήκοντα Συντονιστή Α. Δ. Αιγαίου. 5) Τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 96 του Ν.3463/06 (ΦΕΚ: 114Α/2006): Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων 6) Τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν.3852/10 (ΦΕΚ 78Α/2010), όπως τροποποιήθηκε κι ισχύει. 7) Την παρ. 1 του άρθρου 43 της από 30.03.2020 Π.Ν.Π. (ΦΕΚ 55Α/2020), η οποία κυρώθηκε από το άρθρο 1 του Ν. 4684/2020. 8) Την υπ’ αριθ. 7666/07.02.2007 Εγκύκλιο 11 του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα «Εποπτεία των πράξεων των συλλογικών και μονομελών οργάνων των πρωτοβάθμιων ΟΤΑ». 9) Την υπ’ αριθ.20930/31.03.2020 Εγκύκλιο 40 του Υπουργείου Εσωτερικών: «Ενημέρωση για την εφαρμογή του κανονιστικού πλαισίου αντιμετώπισης του κορωνοϊού COVID-19, αναφορικά με την οργάνωση και λειτουργία των δήμων». 10) Την αριθμ. πρωτ. 18318/13-03-2020 Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών: «Σύγκληση συλλογικών οργάνων των δήμων, των περιφερειών και των εποπτευόμενων νομικών τους προσώπων, κατά το διάστημα λήψης των μέτρων αποφυγής και διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19.». 11) Την αριθμ. πρωτ. 33282/29-05-2020 Εγκύκλιο 163 του Υπουργείου Εσωτερικών: «Ενημέρωση αναφορικά με τη διαδικασία λήψης αποφάσεων των συλλογικών οργάνων των δήμων». 12) Την από 07.09.2020 καταγγελία των Δημοτικών Συμβούλων Δήμου Κω, κ. Ρούφα Ιωάννας, κ. Κάννη Καλλιόπης, κ. Σαϊτη Ιωσήφ και κ. Φραγκούλη Ιωάννη, της Δημοτικής Παράταξης «ΟΡΑΜΑ & ΔΡΑΣΗ», κατά της σύγκλησης και διεξαγωγής της 25ης Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Κω και του συνόλου των αποφάσεων που ελήφθησαν σε αυτή, που περιήλθε στην υπηρεσία μας με το υπ’ αρ. πρωτ.39222/08-09-2020 έγγραφο. 13) το φάκελο της υπόθεσης. Και: Επειδή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 214 (“Αρχές - Έκταση - Περιεχόμενο κρατικής εποπτείας”) του ν.3852/2010 “Νέα αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης” (Φ.Ε.Κ. 87/τ. Α’/07.06.2010), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 108 του Ν.4555/2018 «Μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης - Εμβάθυνση της Δημοκρατίας - Ενίσχυση της Συμμετοχής - Βελτίωση της οικονομικής και αναπτυξιακής λειτουργίας των Ο.Τ.Α. [Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι]» ορίζεται ότι: “1. Το κράτος ασκεί στους Ο.Τ.Α. και στα νομικά πρόσωπα αυτών εποπτεία, που συνίσταται αποκλειστικά σε έλεγχο νομιμότητας και δεν επιτρέπεται να εμποδίζει την πρωτοβουλία και την ελεύθερη δράση τους ούτε να υπεισέρχεται σε κρίσεις για τη σκοπιμότητα της δράσης τους ή να θίγει τη διοικητική και οικονομική τους αυτοτέλεια. Ειδικότερα η κρατική εποπτεία των Ο.Τ.Α. συνίσταται: (α) σε έλεγχο των πράξεων (έλεγχος νομιμότητας) και (β) σε έλεγχο των προσώπων (πειθαρχικός έλεγχος των αιρετών)”. Επειδή, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 226 του ν.3852/2010 (“Αυτεπάγγελτος έλεγχος νομιμότητας”), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 117 ΤΟΥ Ν.4555/18 (ΦΕΚ-133 Α/19- 7-18) «Μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης - Εμβάθυνση της Δημοκρατίας - Ενίσχυση της Συμμετοχής - Βελτίωση της οικονομικής και αναπτυξιακής λειτουργίας των Ο.Τ.Α. [Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι]» ορίζεται ότι: «Ο Επόπτης Ο.Τ.Α. μπορεί αυτεπαγγέλτως να ακυρώσει οποιαδήποτε απόφαση των συλλογικών ή μονομελών οργάνων των δήμων, των περιφερειών, των νομικών προσώπων αυτών, καθώς και των συνδέσμων τους, για λόγους νομιμότητας, μέσα σε προθεσμία δύο (2) μηνών αφότου η απόφαση έχει δημοσιευτεί ή εκδοθεί.». Επειδή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 238 (“Εποπτεία των Ο.Τ.Α. μέχρι την έναρξη λειτουργίας της ΑΥΕ Ο.Τ.Α. - Μετάταξη στην ΑΥΕ Ο.Τ.Α. προσωπικού των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων - Έναρξη λειτουργίας ΑΥΕ Ο.Τ.Α.”) του ιδίου νόμου, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 131 του Ν.4555/2018 παρ. 1 και 6, ορίζεται ότι: “1. Μέχρι την έναρξη λειτουργίας της ΑΥΕ Ο.Τ.Α. ο έλεγχος νομιμότητας των πράξεων, κατά τα άρθρα 225 έως 227, ασκείται από τον Συντονιστή της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης και τις Ειδικές Επιτροπές του άρθρου 152 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν.3463/2006, Α΄ 114), οι οποίες βρίσκονται στις έδρες των περιφερειών που ανήκουν στην ανωτέρω Αποκεντρωμένη Διοίκηση, καθώς και τις Επιτροπές Ελέγχου των Πράξεων του άρθρου 68 του Κώδικα Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης (π.δ. 30/1996, Α΄ 21), που βρίσκονται στην έδρα της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης…». Επειδή σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 11/2007 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα «Εποπτεία των πράξεων των συλλογικών και μονομελών οργάνων των πρωτοβάθμιων ΟΤΑ», ο Γενικός Γραμματέας (νυν Συντονιστής) της Αποκεντρωμένης Διοίκησης µμπορεί να ακυρώσει οποιαδήποτε πράξη, μονομελών ή συλλογικών οργάνων της τοπικής αυτοδιοίκησης α΄ βαθμού, πέρα από αυτές που υποχρεωτικά στέλνονται. Ο Γενικός Γραμματέας ασκεί τον αυτεπάγγελτο έλεγχο μετά από οποιονδήποτε τρόπο περιέλθει σε γνώση του η πράξη αυτή. Δηλ. ο Γενικός Γραμματέας μπορεί να ασκήσει τον έλεγχο αυτόν ή κατόπιν αναφοράς πολίτη, ή δημοσιεύματος στον Τύπο ή εφόσον η πράξη αυτή περιήλθε στην υπηρεσία της Αποκεντρωμένης από τον ίδιο τον ΟΤΑ α΄ βαθμού κλπ.

Επειδή, με την υπ’ αρ. πρωτ. 39222/08-09-2020 καταγγελία των Δημοτικών Συμβούλων Δήμου Κω, κ. Ρούφα Ιωάννας, κ. Κάννη Καλλιόπης, κ. Σαϊτη Ιωσήφ και κ. Φραγκούλη Ιωάννη, της Δημοτικής Παράταξης «ΟΡΑΜΑ & ΔΡΑΣΗ», ζητείται ο έλεγχος νομιμότητας της σύγκλησης και διεξαγωγής της 25ης Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Κω στις 21.08.2020, καθώς και η ακύρωση του συνόλου των αποφάσεων που ελήφθησαν σε αυτή, ήτοι των αριθμ. πρωτ. 197/2020 έως 219/2020 αποφάσεων που ελήφθησαν στην επίμαχη συνεδρίαση.

Επειδή, η υπό κρίση 25η Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Κω πραγματοποιήθηκε στις 21.08.2020 στην οποία ελήφθησαν οι αριθ. πρωτ. 197/2020 έως 219/2020 αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Κω και ως εκ τούτου ο έλεγχος νομιμότητάς τους γίνεται εντός της χρονικής προθεσμίας εντός δύο (2) μηνών που προβλέπεται από τις διατάξεις της ως άνω νομοθεσίας.

Επειδή, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 96 του Ν.3463/06 (ΦΕΚ: 114Α/2006) ορίζεται: «Αν μετά από δύο συνεχείς προσκλήσεις το συμβούλιο δεν έχει απαρτία, συνεδριάζει ύστερα από τρίτη πρόσκληση και λαμβάνει αποφάσεις μόνο για τα θέματα που είχαν εγγραφεί στην αρχική ημερήσια διάταξη, εφόσον τα μέλη που είναι παρόντα αποτελούν το ένα τρίτο (1/3) τουλάχιστον του συνολικού αριθμού των μελών του. Στην τρίτη πρόσκληση γίνεται ειδική αναφορά των ανωτέρω.»

. Επειδή, το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κω, μετά από δύο συνεχείς προσκλήσεις στις 18743/06.08.2020 και 19762/13.08.2020 δε συγκέντρωσε την απαιτούμενη απαρτία, εξέδωσε τις αριθ. πρωτ. 195/10.08.2020 «ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΗΣ 23ΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ, ΜΕ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ, ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ» και 196/2020 «ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΗΣ 24ΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ, ΜΕ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ, ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ» αποφάσεις αντίστοιχα.

Επειδή, το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κω με την αριθμ. πρωτ. 19948/17.08.2020 τρίτη συνεχή πρόσκληση του δεν πραγματοποίησε την τρίτη τακτική συνεδρίαση στις 21.08.2020 με τηλεδιάσκεψη, όπως περιγράφεται στην παρ. 3 του άρθρου 96 του Ν.3463/06, ώστε η απαρτία του να εξασφαλίζεται με το «ένα τρίτο (1/3) τουλάχιστον του συνολικού αριθμού των μελών του», αλλά πραγματοποίησε συνεδρίαση στις 21.08.2020 «ΔΙΑ ΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ» .

Επειδή, οι δια περιφοράς συνεδρίαση ερείδεται στις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν.3852/10 (ΦΕΚ 78Α/2010) και θεωρούνταν νόμιμη με τη συμμετοχή του ενός δευτέρου (½) των μελών του συμβουλίου μέχρι την 31η Μαΐου του 2020 σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 43 της από 30.03.2020 Π.Ν.Π. (ΦΕΚ 55Α/2020), η οποία κυρώθηκε από το άρθρο 1 του Ν. 4684/2020. Ωστόσο, από την 1η Ιουνίου 2020 τα δημοτικά συμβούλια συνεδριάζουν δια περιφοράς σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στις υπ’ αριθ. πρωτ. 18318/13-03-2020 (Α.Δ.Α.: 9ΛΠΧ46ΜΤΛ6-1ΑΕ) και 40/20930/31-03-2020 (Α.Δ.Α.: 6ΩΠΥ46ΜΤΛ6- 50Ψ) εγκυκλίους του Υπουργείου Εσωτερικών, ήτοι τη συμμετοχή τουλάχιστον των δύο τρίτων των μελών δημοτικού συμβουλίου, όπως δηλαδή οριζόταν στην παρ. 5 του άρθρου 67 του Ν.3852/10, όπως τροποποιήθηκε κι ισχύει. Επειδή, το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κω στις 21.08.2020 πραγματοποίησε συνεδρίαση «ΔΙΑ ΠΕΡΙΦΟΡΑΣ» με τα παρόντα μέλη του να είναι δεκαέξι (16) από το σύνολο των τριάντα τριών (33), χωρίς δηλαδή να έχει την απαιτούμενη απαρτία των «δύο τρίτων των μελών δημοτικού συμβουλίου», κατά παράβαση της παρ. 5 του άρθρου 67 του Ν.3852/10 και των αριθ. πρωτ. 18318/13-03-2020 (Α.Δ.Α.: 9ΛΠΧ46ΜΤΛ6-1ΑΕ) και 40/20930/31-03-2020 (Α.Δ.Α.: 6ΩΠΥ46ΜΤΛ6-50Ψ) εγκυκλίους του Υπουργείου Εσωτερικών και προχώρησε στην υπερψήφιση των αρ. πρωτ. 197/2020 έως 219/2020 αποφάσεων του Δημοτικού Συμβούλιου του Δήμου Κω. Επειδή, από τα προεκτεθέντα προκύπτει ότι η υπό εξέταση 25η Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Κω που πραγματοποιήθηκε στις 21.08.2020 είναι μη σύννομη, διότι, ενώ οι δύο πρώτες προσκλήσεις του Δημοτικού Συμβουλίου Κω «με τηλεδιάσκεψη» πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 96 του Ν.3463/06, η τρίτη «δια περιφοράς» προϋποθέτει σαφώς άλλη απαρτία, και ως εκ τούτου οι αριθμ. πρωτ. 197/2020 έως 219/2020 αποφάσεις που ελήφθησαν στην εν λόγω συνεδρίαση κρίνονται ακυρωτέες.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Ακυρώνουμε το σύνολο των αριθμ. πρωτ. 197/2020 έως 219/2020 αποφάσεων που ελήφθησαν στην 25η Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Κω της 21.08.2020 για όλους τους παραπάνω λόγους που αναφέρονται στο σκεπτικό της παρούσης. Κατά της απόφασης αυτής μπορείτε να προσφύγετε, εντός ενός (1) μηνός από την κοινοποίηση αυτής στην Ειδική Επιτροπή του άρθρου 152 του ν. 3463/2006, που εδρεύει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου στη Ρόδο (Πλ. Ελευθερίας 1), σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 238 (“Εποπτεία των Ο.Τ.Α. μέχρι την έναρξη λειτουργίας της ΑΥΕ Ο.Τ.Α. - Μετάταξη στην ΑΥΕ Ο.Τ.Α. προσωπικού των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων - Έναρξη λειτουργίας ΑΥΕ Ο.Τ.Α.”) παρ. 1 του ν.3852/2010 “Νέα αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης” (Φ.Ε.Κ. 87/τ. Α’/07.06.2010), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 131 του Ν.4555/2018 2018 « Μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης - Εμβάθυνση της Δημοκρατίας - Ενίσχυση της Συμμετοχής - Βελτίωση της οικονομικής και αναπτυξιακής λειτουργίας των Ο.Τ.Α. [Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι]» και 151 (“Προσφυγή κατά των αποφάσεων του Γενικού Γραμματέα”) του ν. 3463/2006 “Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων” (Φ.Ε.Κ. 114/τ. Α’/30.06.2006).

Ο ΑΣΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΑΚΗΣ