Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στην Κω, ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης συναντήθηκε με τον Δήμαρχο του νησιού, όπου συζητήθηκαν εκτενώς τα κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τη δημόσια υγεία στην περιοχή.
Στο επίκεντρο βρέθηκε η ανέγερση του νέου Νοσοκομείου Κω, έργο υψίστης σημασίας για τους κατοίκους και τους επισκέπτες του νησιού.
Ο Δήμαρχος ανακοίνωσε, επίσης, τη δημιουργία κατοικιών για τη στέγαση των γιατρών, οι οποίες σχεδιάστηκαν από νέους μηχανικούς του Δήμου, ενισχύοντας τις υποδομές και την προσέλκυση ιατρικού προσωπικού στην Κω.
Φωτογραφίες
Ρεπορτάζ