Η πρόθεση του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου να παρατείνει για έναν ακόμη χρόνο συμβάσεις εργασίας προσωπικού στο Hotspot Λέρου, προκύπτει από την απάντηση του Υπουργείου στην Ερώτηση που κατέθεσαν οι Βουλευτές Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Νικητιάδης και Χίου Σταύρος Μιχαηλίδης. Η Ερώτηση κατατέθηκε στις 29 Ιουλίου και απευθυνόταν στους Υπουργούς Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Κικίλια και Μετανάστευσης και Ασύλου κ. Θάνο Πλεύρη.
Συμφώνως με την απάντηση του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου πρόθεση του είναι η ανανέωση για ένα έτος των συμβάσεων προσωπικού που λήγουν 31/12/2025, όσο και γι΄αυτές που λήγουν 31/03/2026.
Συγκεκριμένα:
-
15 υπάλληλοι ΙΔΟΧ της ΣΟΧ 2020, με συμβάσεις που λήγουν στις 31/12/2025, θα δουν τις συμβάσεις τους να ανανεώνονται για ακόμη ένα έτος.
-
17 υπάλληλοι ΙΔΟΧ της ΣΟΧ 2017, με συμβάσεις που λήγουν στις 31/03/2026, θα έχουν επίσης ανανέωση για έναν χρόνο.





