Σε υψηλότερα επίπεδα σε σύγκριση πέρσι, θα κινηθούν οι τιμές ελαιολάδου λόγω ανομβρίας αλλά και των αυξήσεων σε αγαθά, καύσιμα και ρεύμα.
Ο συμπατριώτης μας ιδιοκτήτης ελαιοτριβείου Γιάννης Παπαδημητρίου, τονίζει πως φέτος, είναι ζήτημα να έχουμε το 40% της περσινής παραγωγής ελαιολάδου, ενώ οι τιμή αναμένεται να αυξηθεί κατά 1- 1,5 ευρώ.
Ρεπορτάζ