Πρεμιέρα έκανε σήμερα, Τρίτη 10 Ιουνίου, η νέα εκπομπή του Ράδιο Κως «Πρωινή Ματιά» με την Καλλιόπη Δανελλάκη, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για το Δημοτικό Ραδιόφωνο του νησιού.
Με έμφαση στον άνθρωπο και στόχο την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση, το πρόγραμμα ανανεώνεται και εμπλουτίζεται.
Πρώτοι καλεσμένοι της εκπομπής ήταν η Μαίρη Τριανταφυλλοπούλου και ο Αντιδήμαρχος Σταμάτης Καμπουράκης, ενώ στην αρχή της εκπομπής συνδέθηκε τηλεφωνικά και ο προπονητής του Ολυμπιακού, Σωτήρης Συλαϊδόπουλος με τον Γιώργο Πίτση στο στούντιο.
Ρεπορτάζ