Σε ζεστό κλίμα το καλωσόρισμα των ομάδων για το Τουρνουά Φιλίας
Τοπικά
09/05/2026 | 09:28
Ο κ. Χατζηχριστοφής καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, υπογραμμίζοντας τη σημασία της αγαστής συνεργασίας και της διατήρησης των σχέσεων καλής γειτονίας

Σε ένα εξαιρετικά θερμό και φιλόξενο κλίμα πραγματοποιήθηκε χθες η επίσημη υποδοχή των αποστολών από τον Δήμο Κω, με πρωτοβουλία του Αντιδημάρχου Παιδείας και Αθλητισμού, Παναγιώτη Χατζηχριστοφή. Το δείπνο παράθεσε ο Δήμος στο ατμοσφαιρικό εστιατόριο «Roots» του Θάνου Χατζησάββα στη Ζιά, τιμώντας τους καλεσμένους από τη γείτονα χώρα.

Στην εκδήλωση έδωσαν το «παρών» ο Δήμαρχος της Datça, καθώς και Αντιδήμαρχοι και υπηρεσιακά στελέχη από τον Δήμο Denizli. Η βραδιά κύλησε σε πνεύμα απόλυτης εγκαρδιότητας, επιβεβαιώνοντας τη δύναμη του αθλητισμού να ενώνει λαούς και να χτίζει γέφυρες επικοινωνίας μεταξύ γειτονικών χωρών.

Ο κ. Χατζηχριστοφής καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, υπογραμμίζοντας τη σημασία της αγαστής συνεργασίας και της διατήρησης των σχέσεων καλής γειτονίας.

Από την πλευρά του Δήμου Κω, παρούσα ήταν επίσης η Αντιδήμαρχος Σέβη Βλάχου.

Την οργανωτική ομάδα εκπροσώπησαν η πρόεδρος της Α.Ε. Δικαίου, Δήμητρα Παπαρούνα, και η πρόεδρος της Ακαδημίας Καλύμνου, Καλλιόπη Κούρου. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στον Γιώργο Χατζηκαλημέρη από τη Ρόδο, έναν διαχρονικό φίλο του νησιού και εμπνευστή του τουρνουά, ο οποίος στηρίζει τη διοργάνωση αδιάλειπτα εδώ και 14 χρόνια.

Το Τουρνουά Φιλίας, που διοργανώνει η Α.Ε. Δικαίου, αποτελεί πλέον έναν καταξιωμένο θεσμό με διεθνή χαρακτήρα.

Με τη συμμετοχή ομάδων από την Datça και το Denizli, καθώς και της Ακαδημίας Καλύμνου και του Εσπέρου Κω, τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να αγωνιστούν σε ένα υγιές μπασκετικό περιβάλλον, να ανταλλάξουν εμπειρίες και να δημιουργήσουν αναμνήσεις που ξεπερνούν τις γραμμές του γηπέδου.

 
Φωτογραφίες
Ρεπορτάζ

Ροή Προγράμματος

Δήμος ΚΩ

Τίτλοι Εφημερίδων