Τα αποτελέσματα της σύγχρονης διαδικτυακής καμπάνιας προβολής της Κω, στις βασικές αγορές του εξωτερικού αλλά και στη χώρα μας, που οργάνωσε και χρηματοδότησε στη διάρκεια της τουριστικής περιόδου ο Δήμος Κω, θα παρουσιαστούν από την ομάδα marketing που ανέλαβε την υλοποίηση του σχεδίου.
Η παρουσίαση θα γίνει στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, μεθαύριο Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου, στις 11.00, παρουσία του Δημάρχου Θεοδόση Νικηταρά & του Προέδρου της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης Βασίλη Μανιά.
Η διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Refreshyourstory in Kos»διεξήχθη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Googledisplay, Facebook&Instagram) για την προβολή & διαφήμιση της Κω, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό, καθώς και στον τουρισμό μακράς διαμονής με έμφαση στους επισκέπτες τουριστικών προορισμών (ταξιδιώτες) που αναζητούν επιλογές μακροχρόνιας διαμονής.
Η καμπάνια εστίασε στην ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών που μπορεί να προσφέρει στον ταξιδιώτη το νησί μας, σε πέντε ενότητες:
Refreshyourheart: απέραντες παραλίες, ήλιος και θάλασσα
Refreshyoursenses: γαστρονομία και τοπικά προϊόντα
Refreshyourmind: Ιπποκράτης και Ιστορία
Refreshyourbody: ποδήλατο και δραστηριότητες
Refreshyourway of living: φιλοξενία για επισκέπτες μακράς διαρκείας.
Παράλληλα, δημιουργήθηκε ιστοσελίδα στη διεύθυνση: https://refresh.kos.gr/ σε τρεις γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά)και κατάλληλο υλικό για να αναδείξει τις ανωτέρω ενότητες.
Ενώ δημιουργήθηκαν και οι επίσημες σελίδες προβολής της Κω στο Facebook και το Instagram:https://www.facebook.com/visitkosgreece/&https://www.instagram.com/visitkosgreece/.
Γραφείο Τύπου