H DER Touristik λανσάρει το νέο lifestyle brand ξενοδοχείων «Ananea» του Γ.Καραθωμά στο Τιγκάκι
Τουρισμός
01/06/2023

Παρουσία εκπροσώπων των τοπικών αρχών, του ξενοδοχειακού και του τουριστικού χώρου, πραγματοποιήθηκε η επίσημη έναρξη του νέου brand  Ananea, με ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου κ.Γαβρίλη Καραθωμά , ο οποίος  ως άψογος οικοδεσπότης καλωσόρισε τους επίσημους προσκεκλημένους με πλατύ χαμόγελο κι εξήγησε τη φιλοσοφία του νέου lifestyle brand ξενοδοχείων που επενδύει ο τουρ οπερέιτορ DER Touristik, ξεκινώντας αυτό το καλοκαίρι με την πρώτη μονάδα του brand στην Κω, που αποπνέει ελληνικό καλοκαίρι και αντιπροσωπεύει απόλυτα την αίσθηση της ελληνικής φιλοξενίας και της ανάδειξης της τοπικής γαστρονομίας.

Χαιρετισμό απηύθυνε ο Δήμαρχος Κω κ. Θεοδόσης Νικηταράς ,  ο οποίος τόνισε πως  η οικογένεια Καραθωμά πάντα πρωτοπορεί και προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες. Ανάμεσα στους εκλεκτούς καλεσμένους της βραδιάς κι  η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω κ. Κωνσταντίνα Σβύνου. Η βραδιά συνεχίστηκε στον νέο χώρο του ομίλου το beach bar – restaurant Paron στην παραλία στο Τιγκάκι, σε ένα άκρως ατμοσφαιρικό περιβάλλον, με το ευγενέστατο προσωπικό . Το concept πρόκειται να επεκταθεί διαδοχικά μετά το άνοιγμα του πρώτου ξενοδοχείο στο Τιγκάκι της Κω, εφέτος το καλοκαίρι, με τον κ. Schmickler να λέει: “Θέλουμε να ανανεώνουμε το χαρτοφυλάκιό μας κατά ένα ή δύο ξενοδοχεία της νέας επωνυμίας κάθε χρόνο”.

Το brand Ananea υπόσχεται μια ατομική εμπειρία διακοπών σε στυλ boutique hotel και απευθύνεται ιδιαίτερα στο target group των 25 έως 40 ετών, που αναζητούν ένα μείγμα ατομικής εξυπηρέτησης, μοντέρνου σχεδιασμού και υψηλής ποιότητας. Σύμφωνα με την DER Touristik, η αρχιτεκτονική και η εσωτερική διακόσμηση συνδυάζουν «μινιμαλιστικό ντιζάιν και υψηλής ποιότητας, φυσικά υλικά τυπικά της χώρας για να σχηματίσουν μια αρμονική εσωτερική αντίληψη», αποπνέοντας μεσογειακή ατμόσφαιρα.

Η κουζίνα και τα μενού επίσης βασίζονται σε απλά, φρέσκα και τοπικά προϊόντα. 

Φωτογραφίες
Ρεπορτάζ