Ηλίας Σιφάκης: Ήρθε η ώρα να δούμε την αλλαγή και τον εκσυγχρονισμό του μοντέλου τουριστικής προβολής της Κω
Τουρισμός
08/01/2024

Την Τετάρτη 10.1.24 το πρωί ξεκινάει η τουριστική έκθεση του
Άμστερνταμ για τους τουριστικούς επιχειρηματίες, τους φορείς και τους
Δήμους, ενώ την επομένη, Πέμπτη 11 του Μήνα ανοίγει τις πύλες της
για το κοινό έως την Κυριακή 14 του μήνα.
Η σημαντικότερη μέρα της έκθεσης η Τετάρτη 10 του μήνα, όπου είναι
η ημέρα που οι δραστηριότητες επικεντρώνονται στους ανθρώπους και
παράγοντες του τουρισμού, στους tour operators, στους επιχειρηματίες
και στους Δήμους – Τουριστικούς Προορισμούς όπως η Κως.
Εκεί χρειάζεται να είναι παρών και να ρίξει το βάρος του ο Δήμος και
όσοι τον εκπροσωπήσουν, συμπεριλαμβανομένων και των εκπροσώπων
του Δημοτικού Συμβουλίου.
Μάλιστα επειδή θα βρίσκομαι στη Άμστερνταμ από την Τρίτη το βράδυ,
δηλώνω έτοιμος να συμμετέχω (όπως έκανα ως εκπρόσωπος της
παράταξής μας και στις προηγούμενες εκθέσεις), μαζί με το Δήμαρχο,
την Αντιδήμαρχο αλλά και τους τουριστικούς φορείς στις δράσεις που
πρέπει να γίνουν την Τετάρτη αφού αυτή , όπως είπα, είναι η ημέρα που
στην έκθεση θα βρίσκονται οι άνθρωποι που μας αφορούν και μπορούν
να διαμορφώσουν το τουριστικό ρεύμα για το 2024 από την Ολλανδία
προς την Κω.
Ιδιαίτερα εφέτος, είναι σημαντική η εντατικοποίηση της παρουσίας μας
στην Ολλανδική αγορά αφού η Κως, που φιγουράριζε στις πρώτες
θέσεις στην προτίμηση των Ολλανδών, τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα
με διαδικτυακή έρευνα του έγκυρου τουριστικού ιστότοπου
www.griekenland.net , η Κως έχει πέσει στην 6η θέση (
https://www.traveldailynews.gr/toyristikes-taseis/i-kriti-to-quot-favori-
quot-gia-tis-diakopes-ton-ollandon-to-2024-poia-nisia-tin-akoloythoyn/)
και χρειάζεται να αναπτύξουμε δράσεις για να ξανακερδίσουμε την θέση
που μας αξίζει ως τουριστικός προορισμός.
Είναι καιρός , με αφορμή αυτό το γεγονός, να ξαναδούμε το μοντέλο
τουριστικής προβολής της Κω.
Θα καλέσω τον Δήμαρχο αλλά και όλους τους συναδέλφους στο
δημοτικό συμβούλιο και τους φορείς του τουρισμού στο νησί μας, να
ανοίξουμε μια μεγάλη συζήτηση για την αλλαγή του μοντέλου
τουριστικής προβολής της Κω.
Οι εποχές αλλάζουν, δεν μπορούμε να λειτουργούμε με μοντέλα και
πρακτικές προηγούμενων δεκαετιών.
Σήμερα η τουριστική προβολή γίνεται ψηφιακά, αλλά και με
στοχευμένες δράσεις σε κάθε αγορά που μας ενδιαφέρει.
Η Κως χρειάζεται ένα νέο και σύγχρονο τουριστικό ιστότοπο, που θα
είναι εμπλουτισμένος με νέο, ποιοτικό, ψηφιακό υλικό.
Η Κως χρειάζεται ένα ενιαίο και ανανεωμένο brand, ψηφιακές υποδομές
τουριστικής προβολής. Με διάρκεια, στόχευση και στρατηγικό βάθος,
στοιχεία που σήμερα δεν υπάρχουν.
H Κως χρειάζεται μια νέα ψηφιακή και διαδραστική εφαρμογή με
ολοκληρωμένη πληροφορία για τον επισκέπτη, προσβάσιμη από κινητά
τηλέφωνα.
Κυρίως όμως χρειάζεται συνεννόηση. Η τουριστική προβολή της Κω
είναι ένα πεδίο στο οποίο μπορούμε να συνεννοηθούμε και να
συνεργαστούμε όλοι.
Εμείς έχουμε αυτή τη διάθεση και θα δείξουμε αυτό το νέο δρόμο της
συνεργασίας αλλά και μιας νέας αντίληψης για τον τόπο μας.’’