Θερινές εκπτώσεις 2020: Πόσο θα διαρκέσουν;
Οικονομία
25/07/2020

Μέχρι πότε θα διαρκέσουν οι θερινές εκπτώσεις 2020;

 
 

Το καλοκαίρι έφτασε και οι θερινές εκπτώσεις 2020  έχουν ξεκινήσει. Μεγάλες προσφορές θα μπορέσεις να βρεις στα καταστήματα για να κάνεις τα ψώνια του καλοκαιριού, αλλά και να γεμίσεις την ντουλάπα σου με ότι χρειάζεσαι.

Τη Δευτέρα 13 Ιουλίου ξεκίνησαν και επίσημα οι θερινές εκπτώσεις για το 2020. Οι εκπτώσεις είναι προγραμματισμένο να ολοκληρωθούν τη Δευτέρα 31 Αυγούστου.

Οι έμποροι, ωστόσο, είχαν ζητήσει να μετατεθούν οι εν λόγω ημερομηνίες. Συγκεκριμένα, με επιστολή, που στάλθηκε πριν περίπου δύο μήνες, προς τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης, είχε ζητήσει να μετατοπιστεί η ημερομηνία για τη χρονιά αυτή. Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών ζητάει στην επιστολή αυτή, η έναρξη των θερινών εκπτώσεων 2020 να μετατεθεί κατά 15 μέρες και να ξεκινήσουν στις αρχές Αυγούστου.

 

Ο λόγος για αυτό το αίτημα είναι για να δοθεί περισσότερος ωφέλιμος χρόνος στις επιχειρήσεις να διαθέσουν τα αποθέματά τους που έμειναν αδιάθετα κατά την περίοδο του υποχρεωτικού κλεισίματος λόγω του νέου κορωνοϊού. Μένει να δούμε και τις επίσημες ανακοινώσεις της πολιτείας για το αίτημα αυτό.

.Στην ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών αναφέρονται τα εξής:

«Η Αθήνα και οι περιφερειακές αγορές είναι έτοιμες να υποδεχτούν τους καταναλωτές τηρώντας όλους τους υγειονομικούς κανόνες, προσφέροντας όλων των ειδών τα προϊόντα σε πολύ ελκυστικές τιμές.»

Οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα εξής σημεία:
  • Είναι υποχρεωτική η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση.
  • Επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
  • Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
  • Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από ….% έως ….%»).
  • Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
  • Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.