Η ΕΠΟΤ Tourism Think Tank πραγματοποιεί την Ημερίδα “Brand Value | Ψηφιακά Εργαλεία Μάρκετινγκ”
Τουρισμός
04/04/2024

Για ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις, το Σάββατο 13 Απριλίου 2024, στη Ρόδο, με συνδιοργανωτή το ΙΕΚ Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου, στο «Θέρμαι»

Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΕΠΟΤ) οργανώνει την Ημερίδα “Brand Value |Ψηφιακά Εργαλεία Μάρκετινγκ” για ξενοδοχεία, τουριστικές επιχειρήσεις και σπουδαστές των τουριστικών σχολών, το Σάββατο 13 Απριλίου 2024, στη Ρόδο, στο ΙΕΚ Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου στο χώρο της Σχολής στο «Θέρμαι».

Η Ημερίδα πραγματοποιείται στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων και είναι ανοικτή για το κοινό στο πλαίσιο της προσφοράς εκπαιδευτικής εμπειρίας από τον ΕΠΟΤ. Συν-διοργανωτής είναι το ΙΕΚ Τουρισμού, του οποίου οι σπουδαστές θα το παρακολουθήσουν επίσης.

Βασικές πληροφορίες
• Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει διάρκεια 4 ώρες, από τις 10.00 έως τις 14.00. • Προσέλευση στις 09.30. • Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας Ηλεκτρονικές εγγραφές στον δεσμό: https://forms.gle/TK7kC1LKjVogyZ4M8, έως την Πέμπτη 11/04/24.

Εισηγητές είναι τα εκλεκτά μέλη της ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, με μεγάλη εμπειρία στο αντικείμενο: Ξένη Αναστασία Τοανόγλου, Marketing Manager Sheraton Rhodes Resort και ο Γιώργος Σκιαδόπουλος eCommerce Category Manager Skroutz.

Απευθύνεται σε στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, τουριστικών επιχειρήσεων, σε νέους επαγγελματίες που αναπτύσσουν την επιχείρησή τους με τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και σε σπουδαστές τουριστικών σχολών.

Η ατζέντα της Ημερίδας περιλαμβάνει τις θεματικές:
• Δημιουργώντας την ιδανική ιστοσελίδα
• Branding & Positioning
• Μορφές επικοινωνίας εντυπώσεων επισκεπτών
• Αναγνώριση και διαχείριση περιεχομένου UGC (User Generated Content)
• Τρόποι αξιοποίησης Feedback & UGC στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης
• Newsletters
• Best Practises & παραδείγματα στον κλάδο

Προφίλ των εισηγητών
Η Ξένη Αναστασία Τοανόγλου είναι Marketing Manager στο Sheraton Rhodes Resort. Απόφοιτη του μεταπτυχιακού προγράμματος International Tourism Management του Πανεπιστημίου Oxford Brookes, στην Αγγλία. Με επαγγελματική πορεία που ξεκίνησε το 2017, έχει διατελέσει Project Manager στην εταιρεία οργάνωσης επαγγελματικών εκδηλώσεων BaxterStorey στο Λονδίνο με πελάτες όπως η Mercedes Benz και η Hachette.

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα το 2021, ξεκίνησε συνεργασία με το ξενοδοχείο Sheraton Rhodes Resort, όπου κατέχει σήμερα τη θέση Marketing Manager, επικεντρώνοντας στη διαχείριση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των κοινωνικών μέσων επικοινωνίας και συνεισφέροντας στην ανάπτυξη και προβολή του καταλύματος σε διεθνές επίπεδο. Ταυτόχρονα, κατέχει τον τίτλο Junior Business Council Chair, στο νεανικό επιχειρηματικό συμβούλιο της εταιρείας για τα managed και francished ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο.

Ο Γιώργος Σκιαδόπουλος, κατάγεται από τη Ρόδο και εργάζεται ως eCommerce Category Manager στην Skroutz. Τα τελευταία 10 χρόνια, έχει διατελέσει στέλεχος μεγάλων εταιριών σε θέσεις που αφορούν αμιγώς στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο & το Digital Marketing, και για 2 χρόνια εργάστηκε ως Digital Marketing & Analytics Manager στο όμιλο των Atrium Hotels & Resorts. Είναι κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου “International Tourism Management” του Πανεπιστημίου Surrey και έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά εκπαιδευτικά προγράμματα στον κλάδο του Τουρισμού.

Η ΕΠΟΤ Tourism Think Tank είναι ένας ανεξάρτητος, εθελοντικός, μη κερδοσκοπικός, κοινωφελής οργανισμός που απαρτίζεται από επαγγελματίες, εμπειρογνώμονες και ακαδημαϊκούς και έχει ως αποστολή τη διάχυση ιδεών και επιστημονικά τεκμηριωμένων θέσεων, προτάσεις και λύσεις σε θέματα που αφορούν τον κλάδο του τουρισμού και τη επικοινωνία και παρουσίασή τους σε περιφερειακό, εθνικό, διεθνές επίπεδο. Η «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – TOURISM THINK TANK» (ΕΠΟΤ), προσεγγίζει τον τουρισμό ολιστικά με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη των κοινωνιών και επιχειρήσεων σε αρμονία με το περιβάλλον.